W salach konferencyjnych odbywa się wiele ważnych aktywności w życiu firmy, takich jak m.in. spotkania, rozmowy rekrutacyjne i wizyty klientów. W trakcie spotkań istotne jest, aby uwaga zgromadzonych była skupiona na prowadzącym, a nie na ostrych kolorach czy fantazyjnym designie. W sytuacji idealnej, zatrudnieni powinni poczuć przypływ motywacji do pracy od razu po wejściu do pokoju spotkań. Równie ważne jest wywarcie pozytywnego wrażenia na klientach i gościach. Wszystkie wymienione powody sprawiają, że meble konferencyjne są niezwykle istotne. Powinny zatem być wygodne i estetyczne, aby służyć pracownikom i gościom. Sala konferencyjna to miejsce, gdzie burze mózgów zdarzają się nader często. Aby nie przeszkadzać, a pomagać, należy takie pomieszczenie uczynić jasnym, czystym oraz dobrze zorganizowanym i zadbać o to, aby pracownicy chcieli tam przebywać. Pomieszczenie powinno poprawiać koncentrację i wzmagać motywację, co przełoży się na świetne pomysły. Spotkania nierzadko trwają po kilka godzin, należy więc zadbać o wygodę uczestników i wybrać komforowe meble. Stół konferencyjny powinien mieć odpowiedni rozmiar, a krzeseł powinno być wystarczająco dużo dla wszystkich zgromadzonych. Dobrze zadbać o ergonomię krzeseł. Poniżej zgromadzono sposoby, dzięki którym środowisko konferencyjne może poprawić motywację i pozytywnie wpłynąć na pracowników i gości firmy. Design Nudne, sztampowe meble powodują uczucie letargu u pracowników, szczególnie w momentach spiętrzenia obowiązków. Może to prowadzić do niskiego zainteresowania pracą i obniżyć produktywność. Wystrój, który umyka schematom nie tylko lepiej wygląda, ale też skutecznie motywuje do pracy (Hubpages, 5 Ways Office Furniture Can Boost Employee Productivity,2016). Kolorystyka Za każdym kolorem kryje się historia. Intensywne barwy zapewniają przypływ radości i motywacji. Nieodpowiednia kolorystyka negatywnie wpływa na morale pracowników i ma działanie rozpraszające (Cafequill, COLOR ME HAPPY: THE IMPORTANCE OF COLOR IN AN OFFICE ENVIRONMENT, 2014). Przechowywanie “Wszystko na miejscu i miejsce na wszystko” to słowa Benjamina Franklina, jednego z ojców założycieli Stanów Zjednoczonych, często cytowane przez menedżerów przesiębiorstw. Maksyma ta sugeruje, że wszystko powinno być uporządkowane i przechowywane w zorganizowany sposób, w konkretnych miejscach. Wszystko po to, by każdy przedmiot łatwo było później znaleźć. Porządek to najlepsza oszczędność czasu, nie trzeba dzięki temu tracić energii na szukanie notesów, pisaków i dokumentów. Komfort Jeśli pracownikom i klientom jest wygodnie, są zwykle bardziej uprzejmi i zmotywowani do współpracy. Jak donosi Metropolitan Univeristy z Leeds, istnieje wyraźna i bezpośrednia korelacja między brakiem ergonomicznych akcesoriów do biurka a dysfunkcjami układu mięsniowo-szkieletowego, które mogą prowadzić do przewlekłych chorób (hrreview, AN UNCOMFORTANLE OFFICE CHAIR CAN LEAD TO MENTAL HEALTH PROBLEMS, CLAIMS NEW REPORT, 2014). Istnieje wiele firm specjalizujących się w dostarczaniu wygodnych i stylowych mebli konferencyjnych. Jedną z nich jest AJ Produkty. Kupisz tam nie tylko krzesło konferencyjne, ale także stół, pulpit i inne elementy wyposażenia do sali spotkań. Więcej informacji na stronie internetowej firmy.
Dodaj nowy wpis