Wpisany lub wybrany przez Ciebie adres jest niepoprawny.
Być może taki adres istniał wcześniej, ale właściciel bloga mógł zmodernizować jego strukturę i dlatego teraz jest niedostępny.
Przejdź do STRONY GŁÓWNEJ bloga »
W salach konferencyjnych odbywa się wiele ważnych aktywności w życiu firmy, takich jak m.in. spotkania, rozmowy rekrutacyjne i wizyty klientów. W trakcie spotkań istotne jest, aby uwaga zgromadzonych była skupiona na prowadzącym, a nie na ostrych kolorach czy fantazyjnym designie. W sytuacji idealnej, zatrudnieni powinni poczuć przypływ motywacji do pracy od razu po wejściu do pokoju spotkań. Równie ważne jest wywarcie pozytywnego wrażenia na klientach i gościach. Wszystkie wymienione powody sprawiają, że meble konferencyjne są niezwykle istotne. Powinny zatem być wygodne i estetyczne, aby służyć pracownikom i gościom. Sala konferencyjna to miejsce, gdzie burze mózgów zdarzają się nader często. Aby nie przeszkadzać, a pomagać, należy takie pomieszczenie uczynić jasnym, czystym oraz dobrze zorganizowanym i zadbać o to, aby pracownicy chcieli tam przebywać. Pomieszczenie powinno poprawiać koncentrację i wzmagać motywację, co przełoży się na świetne pomysły. Spotkania nierzadko trwają po kilka godzin, należy więc zadbać o wygodę uczestników i wybrać komforowe meble. Stół konferencyjny powinien mieć odpowiedni rozmiar, a krzeseł powinno być wystarczająco dużo dla wszystkich zgromadzonych. Dobrze zadbać o ergonomię krzeseł. Poniżej zgromadzono sposoby, dzięki którym środowisko konferencyjne może poprawić motywację i pozytywnie wpłynąć na pracowników i gości firmy. Design Nudne, sztampowe meble powodują uczucie letargu u pracowników, szczególnie w momentach spiętrzenia obowiązków. Może to prowadzić do niskiego zainteresowania pracą i obniżyć produktywność. Wystrój, który umyka schematom nie tylko lepiej wygląda, ale też skutecznie motywuje do pracy (Hubpages, 5 Ways Office Furniture Can Boost Employee Productivity,2016). Kolorystyka Za każdym kolorem kryje się historia. Intensywne barwy zapewniają przypływ radości i motywacji. Nieodpowiednia kolorystyka negatywnie wpływa na morale pracowników i ma działanie rozpraszające (Cafequill, COLOR ME HAPPY: THE IMPORTANCE OF COLOR IN AN OFFICE ENVIRONMENT, 2014). Przechowywanie “Wszystko na miejscu i miejsce na wszystko” to słowa Benjamina Franklina, jednego z ojców założycieli Stanów Zjednoczonych, często cytowane przez menedżerów przesiębiorstw. Maksyma ta sugeruje, że wszystko powinno być uporządkowane i przechowywane w zorganizowany sposób, w konkretnych miejscach. Wszystko po to, by każdy przedmiot łatwo było później znaleźć. Porządek to najlepsza oszczędność czasu, nie trzeba dzięki temu tracić energii na szukanie notesów, pisaków i dokumentów. Komfort Jeśli pracownikom i klientom jest wygodnie, są zwykle bardziej uprzejmi i zmotywowani do współpracy. Jak donosi Metropolitan Univeristy z Leeds, istnieje wyraźna i bezpośrednia korelacja między brakiem ergonomicznych akcesoriów do biurka a dysfunkcjami układu mięsniowo-szkieletowego, które mogą prowadzić do przewlekłych chorób (hrreview, AN UNCOMFORTANLE OFFICE CHAIR CAN LEAD TO MENTAL HEALTH PROBLEMS, CLAIMS NEW REPORT, 2014). Istnieje wiele firm specjalizujących się w dostarczaniu wygodnych i stylowych mebli konferencyjnych. Jedną z nich jest AJ Produkty. Kupisz tam nie tylko krzesło konferencyjne, ale także stół, pulpit i inne elementy wyposażenia do sali spotkań. Więcej informacji na stronie internetowej firmy.
Wpisany lub wybrany przez Ciebie adres jest niepoprawny.
Być może taki adres istniał wcześniej, ale właściciel bloga mógł zmodernizować jego strukturę i dlatego teraz jest niedostępny.
Przejdź do STRONY GŁÓWNEJ bloga »